تکست و کد اهنگ پیشواز اهنگ یکی بو یکی نبود مرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 293
نویسنده : AmiRez

یکی بود یکی نبود

یکی بود که یه روزی منو دوست داشت حالا رفته
یکی نبود بدونه بی خبر اون کجا رفته
همه ی قصه این بود چقدر آسون چقدر زود
یکی قلبت رو برده سرمون چی آورده
از دست تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دست تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقدر کوتاست
تقصیره توء اشکِ توی چشمام دیوونه ی بی احساس
یکی بود که از امروز شده عکست تو اتاقم
یکی نبود بدونه دیگه نمیاد سراغم
چقدر این قصه تلخه به خدا اشتباهه
تو چیکار کردی با این دلی که بی گناهه
از دست تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دست تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقدر کوتاست
تقصیره توء اشک توی چشمام دیوونه ی بی احساس

یکی بود یکی نبود : ٣٣١٤٧٢٨




:: موضوعات مرتبط: تکست موزیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir